Produsele pot fi comandate prin apasarea butonului Adauga in cos din dreptul fiecarui produs aflat in listele de preturi ale site-ului.

Prin apasarea butonului Adauga in cos valoarea produsului se va adauga la lista de produse comandate de tine (Cos de Cumparaturi). Puteti adauga mai multe produse, ele vor fi introduse pe rand in Cosul de Cumparaturi.

Va informam ca orice browser ce il instalati in calculator, smartphone, tableta vine cu adblocker activ by default!

Va rugam asigurati-va ca aveti dezinstalat/dezactivat orice adblocker pentru a finaliza comanda!

Pentru a finaliza comanda, in pagina de vizualizare a Cosului de Cumparaturi vei vedea produsele comandate, urmeaza sa completezi datele de livrare: nume si prenume, numarul de telefon (unde vei fi contactat de curier pentru livrare), adresa de email (unde vei primi confirmarea primirii comenzii si alte informatii legate de produs/produse), adresa de facturare (automat se va completa adresa de livrare, daca in schimb doresti ca adresa de livrare sa fie alta, va rugam sa o introduceti pe aceasta), orasul si judetul.
Nu trebuie sa fiti autentificat sau sa va inregistrati pentru a efectua o comanda.

Dupa completarea tuturor acestor informatii apasati butonul Trimite Comanda. (Ai grija sa completezi campurile obligatorii, campul pentru completarea CNP-ului este optional!). Daca doresti sa lasi un mesaj/nota sau observatie in momentul comenzii, poti completa rubrica Observatii
Daca doresti sa platesti cu cardul (in rate sau nu) poti selecta din pagina acest lucru, dupa ce vei apasa butonul Trimite Comanda, vei fi redirectionat pe pagina procesatorului de plati online EUPlatesc.ro/MobilPay.ro
Daca optezi pentru plata cu ordin de plata, vei fi contactat in cel mai scurt timp de un consultant GramLine pentru a primi factura proforma/fiscala si a stabilii datele privind livrarea produsului
Poti opta pentru crearea unui cont de utilizator sau poti comanda fara cont, doar prin completarea unui mic formular mentionat mai sus
Prin completarea datelor tale si prin apasarea butonului Trimite Comanda, comanda ta va fi trimisa catre operatorul site-ului care te va contacta in cel mai scurt timp.

Comanda se mai poate face prin:
* Comanda prin email : Este necesara furnizarea adresei, numarului de telefon si numelui complet, precum si datele firmei in cazul in care doriti emiterea facturii pe persoana juridica.

Cum se face livrarea ?
Livrarea produselor se face conform datelor mentionate in această pagina.
Timpii de livrare se aplica din momentul confirmarii comenzii, exceptand zilele nelucratoare. Daca comanda se face online/telefonic pana in orele 14:00 poate fi procesata in aceeasi zi, daca comanda se va face dupa ora 14:00, se va procesa urmatoarea zi lucratoare.

Statusul unei comenzi
Comenzile inregistrate pe GramLine.ro pot fi urmarite direct din contul tau, facut pe GramLine.ro
De asemenea, vei primi prin SMS/email (serviciu oferit gratuit) informatii despre evolutia fiecarei comenzi plasate.

Livrarea
Livrarile se fac in cel mai scurt timp posibil de la confirmarea comenzii pentru produsele aflate in stoc. Livrarea se va face in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se afla in stoc magazin si sunt in depozit, termenul de livrare poate ajunge la 72 ore. Pentru produsele care se aduc la comanda, termenul de livrare poate fi intre 15-60 de zile, pentru detalii nu ezitati sa ne contactati!
Pentru a beneficia de optiunea deschidere colet, trebuie specificat explicit acest serviciu!

Cost livrare

Pentru Bucuresti si provincie livrarile se fac de Luni – Vineri intre orele 09:00-17:00 si Sambata intre orele 10-14 (la cererea explicita a clientului)
Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile a caror valoare totala depasesc suma de 500 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.

Pentru comenzile cu valoare totala mai mica de 500 lei, se percepe o taxa de curier fixa de 25 lei (TVA inclus), indiferent de numarul de produse comandate, daca insa volumul produselor comandate este mare sau greutatea acestora depaseste 20kg, taxei mai sus mentionata de 25 lei/colet se va adauga cate 3 lei (TVA inclus) pentru fiecare kilogram. 

Exemplu: Coletul va avea 21kg = 25 lei + 3 lei x 20kg = 85 lei (TVA inclus)

 

Daca destinatarul se afla in afara zonei de acoperire a curierului, se vor adauga taxa pentru km suplimentari dupa caz. Ca exemplu, daca sunteti situat la 30km distanta de sediu/punct de lucru curier, se adauga 3 lei/km, aceasta valoare nu include TVA.
Exemplu: Coletul va avea 30km = (3 lei x 30km) x 19% = 107.1 lei (TVA inclus).

 

Daca doriti optiunea deschidere colet, aceasta trebuie ceruta explicit, orice reclamatie ulterioara procesarii comenzii nu se ia in considerare!

Comenzile vor fi onorate si livrate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in baza de date. Pot aparea intarzieri cauzate de : epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi.

 

Exceptie de la livrare gratuita sunt produsele pentru tratamente acustice/izolatii fonice, sau orice produs care este taxat de curier ca palet sau colet cu greutate volumetrica,     costul transportului va fi suportat de catre client.

Produsele ale caror dimensiuni depasesc 100 cm, fie ca lungime, fie ca latime, sunt excluse de la transport gratuit indiferent de valoarea comenzii.

Aceste tipuri de colete, pachete, produse (materiale pentru tratament acustic, izolatie fonica, ecrane de proiectie, diverse modele de incinte acustice, accesorii audio-video, etc) au un cost de transport personalizat, fiind produse catalogate ca colet cu palet, motiv pentru care, pretul pentru transport va fi comunicat cumparatorului de indata ce Curierul ne va informa de acesta.
Produsele pot fi livrate cu Fan Courier, BooKurier sau Sameday.

 

Pentru expeditii in afara tarii, termenul pentru expeditie si costul acesteia vor fi comunicate punctual.

 

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la curier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmarii comenzii si exceptand zilele nelucratoare.

Informatii utile
Puteti cere informatii sau modificari asupra comenzilor dvs. accesand numarul de telefon şi/sau adresa de e-mail date disponibile in email-ul de confirmare a preluarii comenzii sau la Contact
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modalitatea de Plata

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. SC Gram Line SRL va emite catre Cumparator o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul SC Gram Line SRL. In cazul livrarii produsului printr-o firma de curierat, plata produsului se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.

SC Gram Line SRL atentioneaza Clientii ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SC Gram Line SRL sa permita Clientului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora.

Plata online folosind cardul: Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii Clientului.
Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SC Gram Line SRL, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

SC Gram Line SRL va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la Client conform art. 155 (1) din Codul fiscal.

SC Gram Line SRL va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei.Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate Clientului la momentul efectuarii platii.

Detalii privind plata cu cardul online cu sau fara rate:
*In ceea ce priveste acest aspect, noi GramLine am ales sa lucram cu mobilPay.ro, una dintre cele mai titrate companii de profil din Romania, in cele ce urmeaza cateva informatii despre procesatorului:

NETOPIA mobilPay reprezinta ingeniozitatea financiara si responsabilitatea gestionarii finantelor

Cu o istorie ce isi are originea la inceputul dezvoltarii afacerilor online la nivel national in anul 2005, NETOPIA mobilPay si-a construit profilul companiei − lider, prin abordarea tehnicilor si modalitatilor inovative si in permanenta corelatie cu dezvoltarea tehnologica si cu tendintele pietei.

Munca necontenita a echipei NETOPIA mobilPay pentru asigurarea celor mai performante, competitive si inovative solutii de plata online este recompensata permanent de cresterile fabuloase inregistrate periodic, astfel ca inca de la infiintare inregistram cresteri lunare de peste 50% in ceea ce priveste tranzactiile procesate, bazate atat pe achizitia de noi parteneri cat si pe conversia celor existenti.

Ne prezentam in fata concurentei si a noilor clienti cu un portofoliu ce cuprinde mai mult de 3000 de decontari zilnice pentru comercianti, cu proceduri transparente si fara costuri aditionale.

Ne organizam intreaga activitate dupa principii si valori menite sa asigure calitatea, eficienta si succesul serviciilor oferite:

  • Indeplinirea obiectivelor − echipa NETOPIA mobilPay lucreaza permanent pentru realizarea obiectivelor clientilor nostri si a clientilor acestora: plati sigure, rapide si facile;
  • Responsabilitatea gestionarii finantelor − conduita transparenta, cu respectarea standardelor internationale de siguranta si securitate a transferurilor financiare;
  • Creativitate si inovare− identificarea, dezvoltarea si implementarea celor mai inovative, practice si facile modalitati de efectuare a transferurilor financiare