POLITICA DE RETURNARE

  1. TERMENI SI CONDITII:

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile de la solicitarea de retragere / renuntare.

Art. 14, Alin. 3 din aceasi lege mai sus mentionata spune astfel :

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Gram Line S.R.L. (gramline.ro) recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor cu care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.
Gram Line S.R.L. (gramline.ro) va returna contravaloarea comenzii, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile din momentul primirii produsului din solicitarea de retragere / renuntare / returnare. In cazul retururilor, costurile de livrare sunt suportate de catre CLIENT indiferent de dimensiunea sau de numarul de colete, cu exceptia cazurilor in care costurile livrarii sunt suportate de catre SC GRAM LINE S.R.L. (gramline.ro), ca urmare a neconformitatii produsului achizitionat, a existentei unui viciu ascuns sau a unui viciu de fabricatie, respectiv a unei deficiente calitative a produsului livrat care nu a fost si nu putea fi cunoscuta de client prin mijloacele obisnuite de verificare.

Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract folosind una din variantele mai jos prezentate :

a) Formular de retragere : click AICI (logare obligatorie) sau cerere pe adresa de email: info@gramline.ro si veti primi Cererea Retur Produs in format PDF in maxim 24 ore

  1. b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare:

1) Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
2) Produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
3) Produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta
4) Produsele comercializate ca desigilate nu se pot returna
5) Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
6) Inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate desigilate
7) Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material
8) Lazi, cutii, genti, vitrine sau frigidere frigorifice sau orice alt gen de produs de acest tip.
9) Casti intra-auriculare (in-ear) nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena
10) Produse de tip comanda, indiferent de categoria de produse, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta, facuta online sau pe email, nu pot fi returnate
11) Doze Pick-Up, Ac pentru Doza Pick-Up, Solutii de intretinere/curatare Pick-Up, si orice astfel de produs ce intra in categoria consumabile
12) Media playere sau Playere de redare audio-video in care au fost instalate programe aditionale (Third Party). Orice produs electronic caruia i s-a efectuat update de firmware neoficial (custom).
13) Cablurile audio-video achizitionate la metraj, conectorii aferenti care se monteaza prin lipitura sau montare mecanica si alte produse de acest gen care se taie la o dimensiune dorita de catre client.
Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.

 

Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor. Deteriorarea ambaloajului sau lipsa lui, starea fizica a produsului, functionarea acestuia, diminueaza valoarea produsului, aceasta insemnand primirea unei sume mai mici de catre consumator, dar pooate duce la refuzul vanzatorului de a accepta returul.

 

Plata pentru produsele returnate se va face doar cu ordin de plata in contul consumatorului sau in alt cont bancar indicat de acesta.

 

Plata se va face dupa ce GramLine intra in posesia produsului returnat si nu mai tarziu de 14 zile dupa aceasta.

Expedierea produsului pentru care ati optat returul trebuie facuta in maxim 14 zile de la data denuntarii, in caz contrar nu se mai poate accepta returul produsului cf. art. 14 alineat 1.

 

  1. DATE RETURNARE:

Produsele vor fi returnate (pachet complet, asa cum au fost primite si dupa caz impreuna cu produsele cadou) conform celor de mai jos:

SC GRAM LINE SRL (gramline.ro) – Departament Service & Retur

Telefon: 0721 429 099

eMail: info@gramline.ro

Program de lucru: L-V 10.00-16.00

Returnarea se poate face direct la sediul nostru, prin curierat rapid (recomandat Sameday, Cargus Curier sau Fan Courier, exclus Posta Romana). Formularul se poate descarca de pe site. Acesta trebuie completat vizibil cu datele dvs, poate fi printat si expediat odata cu produsul sau se poate trimite pe mail la adresa info@gramline.ro

Returnarile prin curierat rapid si nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar

 

  1. DE RETINUT:

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Pentru produsele achizitionate cu plata in rate fara dobanda la sediul nostru se percepe un comision de 6.5%. Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1.5%.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Sameday in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

Pentru informatii detaliate citeste Ordonanta de urgenta nr 34/2014

SOLICITĂRI JURIDICE

Accesăm, păstrăm și oferim informațiile dumneavoastră autorităților de reglementare, factorilor de aplicare a legii sau altor entități:

Ca răspuns la o solicitare de natură juridică, atunci când considerăm, cu bună-credință, că legea ne impune acest lucru. De asemenea, este posibil să răspundem la solicitări de natură juridică atunci când considerăm, cu bună-credință, că răspunsul impus de legile din jurisdicția respectivă afectează utilizatorii din acea jurisdicție și este conform cu standardele recunoscute la nivel internațional.

Atunci când considerăm, cu bună credință, că este necesar pentru: a detecta, a preveni și a răspunde la acte de fraudă, utilizarea neautorizată a oricărui material care ne aparține, încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre sau alte activități dăunătoare sau ilegale, pentru a ne proteja pe noi (inclusiv drepturile, bunurile sau materialele noastre), pe dumneavoastră și pe alții, inclusiv în cadrul investigațiilor sau al anchetelor autorităților de reglementare sau pentru a preveni decesul sau vătămarea corporală iminentă. De exemplu, dacă este relevant, furnizăm informații către și primim informații de la terți parteneri despre fiabilitatea contului dumneavoastră, pentru a preveni frauda, abuzul și alte activități dăunătoare în cadrul și în afara materialelor noastre.

Informațiile pe care le primim despre dumneavoastră pot fi accesate și stocate o perioadă mai lungă de timp atunci când fac obiectul unei solicitări de natură juridică sau unei obligații legale, al unei anchete guvernamentale, sau al unor investigații privind posibile încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre, sau în alte cazuri pentru a preveni prejudiciile.

EXONERARE DE RĂSPUNDERE

Site-ul SC GRAM LINE SRL poate conține legături către alte site-uri și/sau alte pagini web care nu sunt proprietatea SC GRAM LINE SRL.

SC GRAM LINE SRL nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la conținutul acestor site-uri și, prin urmare, nu va putea fi ținută răspunzătoare pentru conținutul, publicitatea, bunurile, serviciile, software-ul, informațiile sau alte materiale disponibile pe sau prin intermediul acestor site-uri. SC GRAM LINE SRL nu va fi responsabilă de pierderea datelor cu caracter personal, de orice efecte negative asupra datelor personale ale vizitatorilor sau de alte daune morale și/ sau patrimoniale cauzate de accesul la respectivele site-uri.

ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECȚIE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că prezenta Politică poate face obiectul unor modificări periodice de conținut, prin actualizarea site-ului SC GRAM LINE SRL.

Vă vom trimite o notificare înainte de a aduce orice modificări acestei Politici și vă vom oferi posibilitatea să consultați Politica de Confidentialitate revizuita înainte de a alege să continuați să utilizați materialele noastre.

Vă rugăm să nu continuați să utilizați site-urile SC GRAM LINE SRL dacă nu sunteți de acord cu astfel de modificări. De asemenea, vă recomandăm să verificați această pagină pentru orice actualizare.

Termenii de Politica de Confidentialitate se interpretează în conformitate cu legislația aplicabilă.

CONTACT

Dacă aveți întrebări sau preocupări cu privire la modul în care tratăm și folosim datele dumneavoastră cu caracter personal, sau doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la info@gramline.ro